Need For Speed
böyük arayış avtomobil Foto ölkə
تبليغات
درباره ما


Farsaha Bay ٍ
ايميل :
نويسندگان
فرشاد عطايي

سايغاج بازديدكنندگان
نمايش آنلاين بازديدکنندگان
وضيعيت مدير در ياهو
خبر نامه سايت





Powered by Farshad

تبليغات شما

مترجم سايت
يولداش لار
نرم افزارهاي کاربردي
مرورگر پيشنهادي ما
    فايرفاکس

بنر سايت
بنر نيد 4 اسپيد  بنر سايت پارسان کار
بنر هاي دوستان

Mansory Veyron 16/4 Vincerò



 
طراحي كيت جديد كاملا بر ميناي نظريه كاهش وزن صورت گرفته و در آن به طور كامل از فيبر كربن استفاده شده است . اين تغيير در كيت بدنه ويرون نه تنها در ظاهر بلكه در كارآيي خودرو نيز تاثير بسزايي داشته است .
طراحي جلو خودرو شامل فيس ليفت جذابي شده كه نماي جلو خودرو را قدرتمند تر نشان مي دهد و آن را با گلگير ها هماهنگ تر مي كند .
در نشان دادن نام Vincerò با نماد V از المان هاي يك پارچه ال اي دي استفاده شده كه نماي زيبايي به خودرو داده اند ، اين V زيبا را كه در طراحي خودرو محو شده مي توانيد روي جلوپنجره گنبدي شكل جلو خودرو و در قسمت پايين آن مشاهده كنيد ! ، اين ها تنها بخشي از ريزه كاري ها در طراحي ظاهري ويرون منصوري هستند . كاپوت خودرو در قسمت انتهاي در جلو كوتاه تر شده و در عوض رديف ديگري از مكنده هاي هوا در جلو خودرو اضافه شده است .
منصوري معتقد است با ركاب كناري جديدي كه براي ويرون طراحي كرده توانسته ارتباط موفق تري بين نماي عقب و جلو خودرو برقرار كند و طراحي يك پارچه اي را براي ويرون به نمايش بگذارد كه جلوه آن را اسپرت تر نشان مي دهد .
هواكش هاي بزرگتر وينسرو در هماهنگي با ديفيوزر تمام فيبر كربني جديد ويرون سيستم خنك كننده با كارآيي بالاتري را به وجود مي آورند تا بتوانند پاسخ گوي موتور تقويت شده 1109 اسب بخاري با حداكثر گشتاور 1310 نيوتون متر كه منصوري روي ويرون نصب كرده باشند !
لاستيك هاي توربيني وينسرو نيز كاملا توسط كمپاني منصوري طراحي شده و براي استفاده در ويرون جديد مورد استفاده قرار گرفته اند .
 
 
طراحي داخلي وينسرو كاملا شاعرانه صورت گرفته و زماني كه وارد اتاق آن مي شويد حس مي كنيد در فضايي شاهانه قرار گرفته ايد كه در آن معناي لوكس با فناوري تلفيق شده است . به ويژه طرح هايي كه از روي در ها آغاز شده اند و صندلي ها را فرا گرفته اند و نماي هنرمندانه اي به داخل ويرون بخشيده اند . طراحي داخلي به صورت كامل توسط فيبر كربن صورت گرفته و به عنوان لايه رويي آن ها از چرم خاص استفاده شده است .
پدال هاي تعويض دنده روي فرمان كه نيز در تكامل تغييرات و تحولاتي كه در بالا به آن ها اشاره شد ، همه و همه تنها براي تحقق نام وينسرو بسيج شده اند ،
من برنده مي شوم !
 

اين خودرو در نمايشگاه 2009 "اتو سالن" ژنو معرفي خواهد شد


موضوع : Bugatti Veyron


۰۴:۴۲:۴۱">نويسنده :Farsaha Bay در تاريخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ 0باخيش

  • |